1. Piemērošanas jomas un saistība ar citiem noteikumiem


Šie Lidl Plus lietošanas noteikumi (“noteikumi”) regulē dalību klientu apkalpošanas programmā Lidl Plus (turpmāk saukta “Pakalpojums”) izmantojot Lidl Plus mobilo lietotni ("Lidl Plus App"), kā arī rezervējot produktus ("Rezervēšanas funkcija"), izmantojot Lidl Plus App. Pakalpojumu nodrošina Lidl Stiftung & Co.KG (turpmāk saukta “Lidl Stiftung” vai “mēs”). Vienlaikus Lidl Stiftung ir tiesības pakalpojuma nodrošināšanai piesaistīt apakšuzņēmējus un/vai citus Lidl uzņēmumus (Lidl Latvija SIA); turpmāk attiecībā uz Lidl Stiftung sauktus “Lidl uzņēmumi” vai “Lidl”). Dažu datu apstrādei ir nepieciešama Lidl-Group (turpmāk tekstā - "uzņēmumu grupa") iesaistīšanās. Pakalpojums paredzēts patērētājiem (turpmāk “lietotājs” vai “jūs”), kuri grib rezervēt preces izmantojot Lidl Plus App un/vai kuri vēlas saņemt Lidl sagatavotu personalizētu informāciju par Lidl un izvēlētu sadarbības partneru piedāvājumiem un īpašajiem piedāvājumiem, kuri pēc iespējas precīzāk atbilst attiecīgās personas interesēm. Lidl Plus App lietošanas mērķi ir arī nodrošināt, ka lietotāji saņem sev piemērotāku saturu un ka Lidl nesūta saturu, kas neatbilst lietotāja interesēm. Turpmāk aprakstītās piemērota satura noteikšanas pamats ir ar Lidl uzņēmumu produktiem un pakalpojumiem saistīta iepirkšanās un izmantošanas uzvedība. Pakalpojums ir pieejams atbilstoši turpmāk minētajiem noteikumiem. Jūs jebkurā laikā varat saglabāt vai izdrukāt spēkā esošos Lietošanas noteikumu vietnē. Līguma tekstu pēc līguma noslēgšanas nesaglabājam.

2. Dalības nosacījumi


Lai reģistrētos mūsu pakalpojumam, jums jābūt vismaz 18 gadus vecam un paredzēta tikai fiziskām personām. Komerciāla rakstura dalība kā privātuzņēmējam nav iekļauta.

3. Reģistrācija, konts un līguma slēgšana


Lai izmantotu mūsu pakalpojumu, jums jāizveido savs konts.


Jūs izsakāt saistošu piedāvājumu reģistrēties pakalpojumam un izmantot pakalpojuma funkcionālo apjomu, aplikācijā klikšķinot “Turpināt” pogu un sniedzot visu pieprasīto informāciju, ievadot lietotājvārdu un paroli Mans Lidl konts vajadzībām (“Ielogošanās dati”) un tad klikšķinot “Izveidot kontu” pogu (“Piedāvājums”). Šī piedāvājuma izteikšana nerada jums nekādas izmaksas. Līdz brīdim, kad klikšķināt “Turpināt” pogu, jums ir iespējams jebkurā brīdī atsaukt reģistrācijas procesu vai mainīt sniegto informāciju to dzēšot, papildinot vai labojot dažādajos laukos ievadītos datus, vai vienkārši aizverot aplikāciju. Pēc reģistrācijas procesa pabeigšanas jums jebkurā brīdī ir iespējams mainīt savā kontā norādīto informāciju.


Saņemot jūsu piedāvājumu līguma noslēgšanai, mēs nosūtam piedāvājuma saņemšanas apliecinājumu (“pasūtījuma apstiprinājums”) uz jūsu reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi. Šis pasūtījuma apstiprinājums apliecina, ka esam apstiprinājuši piedāvājumu (“līguma noslēgšana”), un satur verifikācijas saiti. Pakalpojumu varat sākt izmantot tūlīt pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas.


Tā kā šo pakalpojumu mēs piedāvājam pēc savas brīvas gribas un bez maksas, mums ir tiesības atsevišķos gadījumos atteikt konta izveidi, nenorādot iemeslu.


Jūsu norādīto e-pasta adresi un mobilā tālruņa numuru nevar piesaistīt citam kontam. Tāpat arī nav atļauts uzrādīt jums nepiederošu e-pasta adresi, mobilā tālruņa numuru vai citu kontaktinformāciju, it īpaši tā sauktās “vienreizlietojamās e-pasta adreses”. Jūsu pienākums ir nodrošināt jūsu piekļuves datu drošību. Nodot piekļuvi jūsu kontam citām personām nav atļauts.


Ikviena sadarbošanās ar Lidl, kas veikta, izmantojot jūsu kontu, tiek sasaistīta ar jums. Tas attiecas arī uz gadījumiem, kad izmantojot jūsu kontu, darbojas kāda trešā persona, ja šai personai ir bijis iespējams izmantot jūsu kontu jūsu nolaidīgas rīcības rezultātā. Jūsu pienākums ir nekavējoties informēt mūs par jebkādu jūsu konta nesankcionētu lietošanu, kā arī mainīt piekļuves datus, ja jums ir aizdomas, ka jūsu kontu izmanto cita(s) persona(s).


Jums ir šādas Lidl Plus reģistrācijas iespējas:


  • izmantojot mūsu Lidl Plus aplikāciju, kas pieejama dažādām mobilajām platformām.


Veicot reģistrāciju, jums automātiski tiek piešķirts klienta numurs.

4. Pakalpojuma priekšmets izmantojot Lidl Plus


Šī sadaļa attiecas tikai uz Lidl Plus lietošanu. "Lidl Plus lietošana" šajos Noteikumos un nosacījumos nozīmē Lidl Plus lietošanu, sākot ar pirmo pieteikšanos jūsu Lidl Plus kontā, kas notiek automātiski pēc veiksmīgas reģistrācijas. 6. punkts attiecas uz rezervācijas funkcijas izmantošanu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūs varat izmantot pilnu pakalpojuma izmantošanas apjomu tikai tad, ja izmantojat Lidl Plus. Ja neizmantojat Lidl Plus, rezervācijas funkcija jums nebūs pieejama.



4.1. Personalizēta informācija


Pakalpojuma mērķis ir nosūtīt vai attēlot Lidl Plus aplikācijā informāciju izmantojot Lidl Plus , kas pēc iespējas pielāgota jūsu vajadzībām, un - ciktāl iespējams - veidot mūsu piedāvājumus un pakalpojumus jūs personiski uzrunājošā veidā.


Dalība Lidl Plus ir bez maksas.


Izmantojot Lidl Plus, jūs gūsiet labumu no plaša pakalpojumu klāsta, kas pielāgoti tieši jūsu vajadzībām, tostarp, ietverot īpaši jūsu vajadzībām un vēlmēm piemērotus piedāvājumus, dalību konkursos, atlaides un īpašo piedāvājumu kampaņas. Šim nolūkam mēs centīsimies noteikt jūsu intereses un izvēles attiecībā uz Lidl piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem.


Ja mēs lūdzam jūsu piekrišanu turpmāk minētajai datu apstrādei, attiecīgā informācija tiks apstrādāta Lidl Plus vajadzībām tikai tad, ja būsiet devuši savu piekrišanu.


4.2. Datu ieguve un uzglabāšana


Jums piemērotu piedāvājumu noteikšanas pamatu nodrošina turpmākajā rindkopā minētie dati:


4.2.1. Reģistrācija Lidl Plus


Reģistrācijas procesā mēs lūdzam sniegt šādus klienta datus: vārds, uzvārds, dzimšanas datums, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un vēlamais Lidl veikals. Pēc jūsu izvēles jūs varat norādīt mums arī savu: uzrunas formu, dzimumu, dzīvesvietas adresi (iela, mājas numurs, pasta indekss, pilsēta un valsts). Lai noteiktu izvēlēto veikalu, var tikt izmantota jūsu mobilās ierīces atrašanās vietas noteikšanas funkcija.


4.2.2. Mans Lidl dati


Ja jūs esat brīvprātīgi snieguši konkrēti informāciju par saviem apstākļiem un interesēm savā Mans Lidl kontā, tad mēs iegūstam šo informāciju arī Lidl Plus ietvaros.


4.2.3. Veikalu apmeklējumi


Kad jūs veikala apmeklējuma laikā identificējat sevi pie kases, mēs reģistrējam datus par jūsu apmeklēto veikalu, iegādātajiem produktiem pēc to daudzuma, veida un cenas, izmantotajiem kuponiem, kopējo čeka summu, kvīšu vidējā summa noteiktā laika periodā, jūsu pirkumu biežums, kā arī maksājuma apstrādes laiku un samaksas veidu. Savietojot informāciju par jūsu pirkumiem ar jūsu klienta kontu, mēs īstenojam 4.1. punktā minēto mērķi, piemēram, iespēju izteikt jums īpaši jūsu izvēlēm un interesēm pielāgotus piedāvājumus, kā arī piedāvāt dalību īpašajās akcijās.


Pie kases jūs tiekat identificēts vai nu ar jūsu digitālo klienta karti, vai reģistrācijas brīdī uzrādīto telefona numuru. Lidl Plus kuponi tiek ņemti vērā tikai norēķināšanās procesā, ja esat tos iepriekš aktivizējis lietotnes sadaļā "Kuponi".


4.2.4. Klientu apkalpošana


Kad jūs sazinieties ar Lidl uzņēmumu klientu apkalpošanas dienestu, mēs apstrādājam datus, kurus esat snieguši šajā kontekstā.


4.2.5. Lietotnes lietošana


Ar Lidl Plus lietotnes palīdzību mēs iegūstam informāciju par veikalu, kurā iepērkaties. Papildus tam mēs iegūstam informāciju par visu lietotnes ietvaros aplūkoto saturu, piemēram, aktivizētajiem kuponiem, paziņojumu iestatījumiem, dalību loterijās, apskatītos rakstus un jūsu izvēlēto prioritāro veikalu. Mēs arī iegūstam informāciju par jūsu mijiedarbošanos ar lietotni, piemēram, apmeklētajām sadaļām, katras sesijas laikā aplūkotajiem logiem, klikšķu un ritinājumu skaitu. Papildus mēs apstrādājam jūsu klienta ID (Lojalitātes ID), informāciju par jūsu izmantotās operētājsistēmas versiju, ierīces identifikāciju, sistēmas valodu un izvēlēto valsti, kā arī jūsu izmantotās lietotnes versiju. Daļu no šīs ar jūsu lietotnes lietošanu saistītās informācijas mēs iegūstam tikai pamatojoties uz jūsu piekrišanu saskaņā ar datu aizsardzības likumiem. Lūdzam skatīt mūsu Privātuma politiku.


4.2.6. Produktu (preču) rezervēšana


Ja jūs rezervējat produktus, izmantojot Lidl Plus, un iegādājaties tos vietējā veikalā, mēs arī apkopojam informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu rezervācijas pakalpojumu un par iegādātiem produktiem.


4.2.7. Ielogošanās dati


Jūsu ielogošanās dati tiek uzglabāti un izmantoti ielogošanās izpildei. Lai jums katru reizi, atverot Lidl Plus aplikāciju, nebūtu jāveic atkārtota ielogošanās, Lidl Plus lietotne saglabā jūsu ielogošanās datus (šifrētā veidā) līdz brīdim, kad jūs atslēdzaties no sava konta.


4.2.8. Partneru piedāvājumi


Lidl Plus lietotnē dažkārt, piemēram, īpašo atlaižu ietvaros, jums būs iespēja saņemt īpašus piedāvājumus no sadarbības partneriem. Parasti šie piedāvājumi satur vispārīgu vai individualizētu identifikācijas numuru (turpmāk - akcijas kods), ko piešķir sadarbības partneris un kas jums jāuzrāda vai kas tiek nolasīts, izmantojot kuponu u. c. sadarbības partnera piedāvājumā. Dažos gadījumos, lai izmantotu piedāvājumu, akcijas koda vietā jums būs jāidentificējas kā Lidl Plus klientam, izmantojot savu digitālo klienta karti. Šie kuponi nav mūsu piedāvājumi, tāpēc šo piedāvājumu saņemšana un izmantošana ir pakļauta tikai un vienīgi attiecīgā sadarbības partnera noteikumiem un nosacījumiem un datu aizsardzības informācijai. Tāpēc sadarbības partneris, kas piedāvā partneru piedāvājumus, laiku pa laikam var tos grozīt un/vai atcelt. Sadarbības partneris mūs informēs par kuponu un reklāmas kodu u. c. izmantošanas faktu. Ciktāl funkcija "Partneru piedāvājumi" satur ārējas saites (hipersaites) uz trešo personu tīmekļa vietnēm, par šo saistīto tīmekļa vietņu saturu ir atbildīgs tikai attiecīgais operators.


Gadījumā, ja Lidl Plus ietvaros tiek piešķirts īpašs piedāvājums mūsu sadarbības partneru pakalpojumiem, sadarbības partneri sniegs mums jūsu kontaktinformāciju (e-pasta adresi un tālruņa numuru), lai mēs varētu pareizi attiecināt piedāvājumu uz jūsu kontu.


4.2.9. Citi digitālie pakalpojumi


No Lidl mēs saņemam ziņas par to, kā jūs izmantojat Lidl tiešsaistes veikalu vai kompāniju grupas piederošas citas lietotnes, tīmekļa vietnes vai digitālos pakalpojumus, piemēram, “klikšķini un saņem” pakalpojumus, ziedu veikalu, ceļojumu rezervācijas, tiešsaistes čekus, foto pakalpojumus, Mr. Cuisine aplikāciju, Lidl Home aplikāciju, Lidl Liddle Club, utt. (it īpaši izvēlētie un iegādātie produkti, samaksas un piegādes veida informācija, minēto digitālo pakalpojumu izmantošanas paradumi, izpirktie kuponi, sertifikātu vērtība, utt.), un ja iespējams, piesaistām tās jūsu personai vai jūsu e-pasta adresei vai klienta numuram. Turklāt iegūtie dati tiek salāgoti ar informāciju par jūsu interneta veikalā izdarītajiem pirkumiem, lai varētu sagatavot tieši jūsu interesēm un izvēlēm atbilstošus piedāvājumus, lai varētu piedāvāt jums dalību īpašās akcijās un lai labāk pielāgotu iespējamo reklamēšanas pieeju, it īpaši informatīvo izdevumu formātā.


4.2.10. Citu pakalpojumu sniedzēju informatīvie izdevumi


Ja jūs esat devuši piekrišanu saņemt tiešsaistes veikala vai jebkādu citu iepriekšējā punktā minēto kompāniju grupu piedāvāto pakalpojumu informatīvo ziņojumu saņemšanai, tad mums ir iespējams saņemt no minētajiem uzņēmumiem informāciju par jūsu izmantošanas paradumiem saistībā ar minēto informatīvo izdevumu, tostarp informāciju par ziņojuma atvēršanas laiku, jūsu izdarītajiem klikšķiem uz saitēm vai laukiem, lietošanas ilgumu un biežumu.


4.2.11. Informatīvais ziņojums/paziņojums (push message)/SMS


Papildus iepriekšminētajam mēs iegūstam informāciju par jūsu izmantošanas paradumiem saistībā ar informatīvajiem ziņojumiem un citu informāciju, kuru nosūtam jums paziņojumu vai SMS formātā, uzglabājam to, un, ja iespējams, sasaistām to ar jums, jūsu e-pasta adresi vai klienta numuru. Saistībā ar minēto mēs iegūstam informāciju par paziņojuma atvēršanas laiku, jūsu izdarītajiem klikšķiem uz saitēm vai laukiem, izvēlētajiem produktiem, lietošanas laiku, ilgumu un biežumu.


4.3. Datu analīze


4.2. punktā aprakstītie dati tiek apkopoti mūsu datu bāzē. Mēs izvērtējam datus ar mērķi atrast tādu informāciju par jūsu interesēm, kas mums ļauj nosūtīt vai parādīt jums tikai tādu informāciju, kas ir jums saistoša. Lai noteiktu iespējamās ar produktiem saistītās intereses, mēs pielietojam arī matemātiskas statistikas metodes. Šim nolūkam jūsu personas dati tiek salīdzināti ar citu klientu datiem. Balstoties uz šo salīdzinājumu, mēs varam noteikt, kuri citi produkti un akcijas no klientiem ar salīdzināmām interesēm varētu ieinteresēt arī jūs vai citus klientus. Tomēr Lidl nav juridiski saistoši datu apstrādi vienmēr organizēt tieši tā, kā aprakstīts iepriekš un nodrošināt to, ka jūs saņemsiet tikai jūs interesējošus piedāvājumus. Turklāt mēs veidojam analītiku par to, kā jūs lietojat lietotni, kā arī lietotāju segmentēšanas profilus. Mēs saistām šo informāciju ar jums reklāmas nolūkos, uz kuriem attiecas šis līgums. Mēs arī iegūstam vispārīgu ieskatu par mūsu lietotnes optimizāciju un reklāmas kampaņu panākumiem. Saviem reklāmas partneriem sniedzam statistiski apstrādātus anonīmus datus par viņu reklāmas kampaņu panākumiem norēķinu vajadzībām. Mūsu reklāmas partneri nevar izsekot šai informācijai par jums personīgi.


Izvērtēšanā netiek iekļauti īpašo kategoriju personas dati, kas minēti VDAR 9. panta 1. daļā.

5. Vispārīgie pakalpojuma lietošanas noteikumi


Šī sadaļa attiecas tikai uz Lidl Plus izmantošanu (kā definēts šo Noteikumu un nosacījumu 4. sadaļā). Rezervācijas funkcijas izmantošanai piemēro 6. sadaļu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pilnu pakalpojuma izmantošanas apjomu varat izmantot tikai tad, ja izmantojat Lidl Plus.


Lidl Plus pakalpojuma izmantošanai nepieciešams aktīvs mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese un Mans Lidl konts.


Lai lietotu arī Lidl Plus aplikāciju, dalībniekam aplikāciju veikalā jālejuplādē programmatūra. Ir pieejamas dažāda veida mobilajiem tālruņiem atbilstošas programmatūras versijas. Tehnisku iemeslu dēļ var nebūt iespējams piedāvāt piemērotu programmatūru konkrēta tipa ierīcēm. Ja dalībnieka mobilajam tālrunim nav pieejama piemērota programmatūra, šis dalībnieks nevar lietot pakalpojumus attiecīgajā ierīcē. Tomēr Lidl Stiftung dara visu iespējamo, lai piedāvātu programmatūru tik daudziem dažādiem mobilo ierīču modeļiem, cik iespējams. Tā kā produktu piedāvājums gala lietotāju mobilo ierīču tirgū ir nepārtraukti mainīgs, Lidl Stiftung nevar nodrošināt aktuālu visu to mobilo tālruņu sarakstu, kas būtu piemēroti pakalpojumu izmantošanai.


Programmatūras instalēšana un pakalpojumu izmantošana paredz regulāru datu pārsūtīšanu no dalībnieka mobilā tālruņa. Nosūtāmo datu apjoms un regularitāte ir atkarīgi no pakalpojuma izmantošanas veida un apmēra. Datu pārsūtīšanas savienojuma izmaksas sedz dalībnieks. Apjoms ir atkarīgs no līguma, kas dalībniekam noslēgts ar attiecīgo saziņas pakalpojumu sniedzēju.


Interneta savienojuma izveides un tā uzturēšanas izmaksas no lietotāja puses neietilpst Lidl Stiftung sniegtajā pakalpojumā. Šis pienākums pilnībā ietilpst līgumā, kas noslēgts starp dalībnieku un tā interneta pakalpojumu sniedzēju.


Lidl Plus pakalpojuma izmantošanai nepieciešama arī pietiekami uzlādēta tālruņa baterija un ekrāna spilgtums QR koda skenēšanai maksājuma veikšanas procesā.


Dalībnieka pienākums ir instalēt Lidl piedāvātos atjauninājumus. Informācija par atjauninājumiem tiek sniegta programmatūras izmantošanas laikā. Lidl Plus pakalpojuma izmantošana modificētās ierīcēs (piemēram, kurām veikta drošības pasākumu apiešana (jailbreaking) vai priviliģētas kontroles iegūšana (rooting)) nav atļauta.

6. Rezervēšanas funkcija


Šī 6. iedaļa attiecas uz rezervācijas funkcijas izmantošanu. Rezervācija ir pieejama tikai Lidl Plus.


6.1. Priekšmets


Rezervācijas funkcija ļauj rezervēt norādītos produktus ar detalizēto aprakstu Lidl Plus un pēc tam tos saņemt vietējā veikalā pēc jūsu izvēles. Lai to izdarītu, jums vispirms ir jāreģistrējas pakalpojumam, izmantojot Lidl Plus saskaņā ar 3. sadaļu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka daži produkti mūsu piedāvājumā ir pieejami tikai ierobežotu laiku. Tāpēc mēs paturam tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai deaktivizēt rezervēšanas funkciju lietotnē Lidl Plus.


6.2. Rezervācijas nesaistošais raksturs


Rezervācijas ir bezmaksas un nav saistošas. Rezervācija nerada nekādas galvenās līgumsaistības, t. i., rezervācija neuzliek jums pienākumu veikt pirkumu, kā arī nerada jums prasību par produktu prezentāciju vai nodošanu.


6.3. Rezervācijas process


Lidl Plus rezervācijas funkcija automātiski parādīs produktus, kas pieejami jūsu izvēlētajā veikalā. Ja izvēlētajā veikalā produkti nav pieejami, jums ir iespēja pāriet uz citu veikalu. Veicot rezervāciju, vispirms izvēloties produktu vēlamajā daudzumā lietotnē Lidl Plus un noklikšķinot uz Rezervēt", lai produktu ievietotu iepirkumu grozā. Iepirkumu grozā jūs varat mainīt izvēlēto produktu daudzumu vai izņemt produktus no iepirkumu groza. Rezervācija ir pabeigta, tiklīdz iepirkumu grozā noklikšķināt uz "Rezervācijas apstiprinājums". Pēc tam uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājumu par rezervācijas saņemšanu. Tiklīdz rezervētie produkti tiks nogādāti veikalā un gatavi saņemšanai, jūs e-pastā saņemsiet paziņojumu par to saņemšanu. Precīzu jūsu rezervēto produktu turēšanas laiku izvēlētajā veikalā var uzzināt Lidl Plus, kā arī saņemšanas paziņojumā. Uzglabāšanas laiku veikalā pagarināt nav iespējams. Lietotnē jebkurā laikā varat arī sekot līdzi rezervācijas statusam.


6.4. Savākšana un pirkšana veikalā


Lai saņemtu rezervētos produktus, sazinieties ar izvēlētā veikala darbinieku un informējiet viņu par rezervācijas kārtas numuru, kas atrodams jūsu Lidl Plus, rezervācijas apstiprinājumā vai paziņojumā par produktu saņemšanu. Rezervēto produktu iegāde notiek pēc tam, norēķinoties par produktiem uz vietas veikala kases zonā. Līgumslēdzējs ir Lidl uzņēmums, kas vada izvēlēto veikalu.


6.5. Turpmākas izmaiņas un rezervācijas atcelšana


Rezervāciju jebkurā laikā varat pilnībā vai daļēji mainīt vai atcelt Lidl Plus sadaļā "Jūsu rezervācija", noklikšķinot attiecīgi uz pogas "Mainīt" vai "Atcelt rezervāciju". Noklikšķinot uz pogas "Mainīt", jūsu iepriekšējā rezervācija tiks atcelta, un visi sākotnēji rezervētie produkti tiks atkal pievienoti iepirkumu grozam. Pēc tam varat rediģēt iepirkumu grozu un vēlreiz apstiprināt rezervāciju, noklikšķinot uz "Rezervācijas apstiprinājums". Ja rezervācija netiks atkārtoti apstiprināta, produkti netiks rezervēti. Pēc katras rezervācijas maiņas vai atcelšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma ziņojumu uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi

Kā alternatīvu rezervācijas atcelšanai vai ja rezervācijas atcelšana vairs nav tehniski iespējama, jo rezervācija vairs nav statusā "sagatavošanas stadijā", jūs varat arī ļaut rezervācijai zaudēt spēku, neiekasējot rezervētos produktus 6.3. punktā noteiktajā rezervācijas termiņa laikā.


6.6. Vēsture


Kamēr Lidl Plus ir aktīva rezervēšanas funkcija, jūsu rezervācijas būs redzamas jūsu kontā.

7. Jūsu pienākumi


Jums ir:

  • jānorāda patiesi dati, veicot reģistrāciju un profila atjaunināšanu;
  • jānodrošina paroles slepenība un jānomaina tā nesankcionētas izmantošanas vai aizdomu par nesankcionētu izmantošanu gadījumos; un
  • jāizmanto pakalpojums saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

8. Atteikums


8.1. Atteikuma tiesības


Jums ir tiesības atteikties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš ir 14 dienas no līguma noslēgšanas dienas.


Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums ir jānosūta mums


Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Vācija

Telefons: 8000 - 5888

E-pasts: datuaizsardziba@lidlplus.lv


skaidru paziņojumu (piemēram, pa pastu, faksu vai e-pastu nosūtītu vēstuli) par jūsu lēmumu atteikties no šī līguma. Šim nolūkam varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tā nav obligāta. Lai ievērotu atteikuma termiņu, ir nepieciešams nosūtīt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.


8.2. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas


Ja jūs atsakaties no šī līguma, mums ir jāatlīdzina jums visi maksājumi, ko esam saņēmuši no jums, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no tā, ka esat izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko piedāvāto standarta piegādi), nekavējoties un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņēmām paziņojumu par atteikšanos no šī līguma. Šim atkārtotam maksājumam mēs izmantosim tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējā darījuma veikšanai, ja vien ar jums nebūs skaidri vienojušies citādi; nekādā gadījumā no jums netiks iekasēta maksa par šo atmaksu.

Ja esat pieprasījis, lai pakalpojumi tiktu sākti atteikuma periodā, jums ir jāsamaksā mums saprātīga summa, kas atbilst jau sniegto pakalpojumu daļai līdz brīdim, kad paziņojāt mums par atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz šo līgumu, salīdzinot ar līgumā paredzēto pakalpojumu kopējo apjomu.



8.3. Atteikuma forma

PDF faila apskatīšanai ir nepieciešams Adobe Acrobat Reader.

9. Atbildība


Mēs esam atbildīgi par zaudējumiem, kas ir radušies ar nodomu un rupjas neuzmanības dēļ, kā arī par zaudējumiem, kas radušies dzīvības, ķermeņa vai veselības ievainojuma rezultātā.


Vieglas neuzmanības gadījumos mēs esam atbildīgi tikai, ja ir radies būtisks līgumsaistību pārkāpums. Būtiskas līgumsaistības šajā izpratnē ir saistības, uz kuru izpildi pirmām kārtām ir iespējama līguma izpilde un uz kuras izpildi līdz ar to līgumpartneris var regulāri paļauties. Šajā gadījumā atbildība attiecas tikai uz tipiskiem un paredzamiem zaudējumiem līguma noslēgšanas brīdī.


Atbildības ierobežojumi attiecīgi attiecas uz mūsu darbiniekiem, aģentiem un aizvietotājiem.


Nekādas mūsu saistības par garantijām, kas ir skaidri norādītas kā tādas, un prasībām, kas izriet no Vācijas Federatīvās Republikas Produktu atbildības likums, paliek nemainīgas.


Visos citos aspektos mūsu atbildība tiek izslēgta.

10. Izbeigšana, dzēšana


Dalībniekam ir tiesības jebkurā laikā pārtraukt dalību, nenorādot iemeslus, klikšķinot opciju “Dzēst lietotāja kontu”. Arī no Lidl Stiftung puses izbeigšana ir iespējama jebkurā laikā bez iemesla norādīšanas, paziņojot par to 10 dienas iepriekš. Iepriekšminētais neatceļ pušu ārkārtas tiesības izbeigt saistības būtisku iemeslu dēļ.

11. Nobeiguma noteikumi


Eiropas Komisija saitē nodrošina Tiešsaistes strīdu risināšanas portālu. Taču mums nav pienākuma un mēs nevēlamies piedalīties strīdu risināšanas tiesvedībās patērētāju šķīrējtiesā.

12. Piemērojamie tiesību akti


Vācijas Federatīvās Republikas tiesību akti attiecas uz patērētājiem tiktāl, ciktāl tas viņiem neliedz aizsardzību saskaņā ar patērētāja mītnes valsts nacionālajiem tiesību aktiem atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr. 593/2008 par tiesību aktiem, kas piemērojami līgumsaistībām (Roma I) 6.panta 2.punktā paredzētajam.