Banner

Produktu atgriešana

Produktu atgriešana

Katru dienu mēs cenšamies nodrošināt, ka Lidl veikalos jūs varat iegādāties augstas kvalitātes preces par pievilcīgu cenu. Mēs saprotam, ka reizēm nopirktā produkta kvalitāte var neatbilst jūsu cerībām, tāpēc esam izveidojuši procedūru preču atgriešanai un apmaiņai.


Ja Tev ir papildus jautājumi, lūdzu, sazinies ar mums, spiežot šeit.

Ja Tu vēlies mums atgriezt pārtikas produktu, kura kvalitāte Tevi neapmierina, tad to vari izdarīt, apmeklējot Lidl veikalu, ņemot līdzi pirkuma čeku, kas apstiprina produkta iegādi un oriģinālo iepakojumu, ja tas ir saglabājies. Mēs Tev atgriezīsim samaksāto naudu vai arī aizstāsim produktu ar jaunu, ja tas būs pieejams veikala krājumos. Atgriezt var tikai preces, kuras ir iegādātas SIA “Lidl Latvija” veikalos.

Kvalitatīvu nepārtikas preci var apmainīt vai atgriezt Lidl veikalā 30 dienu laikā no pirkuma datuma. Kvalitatīvas nepārtikas preces atgriešana ir iespējama tikai tad, ja produkts nav izmantots un, ja tas tiek uzrādīts ar dokumentu, kas apliecina preces iegādi. Atgriezt var tikai preces, kuras ir iegādātas SIA “Lidl Latvija” veikalos.


Šīs preces pieņemam atpakaļ tikai, ja tām ir ražotāja defekti:

  • Elektropreces ar akumulatoru;
  • Elektropreces ar maināmām baterijām, akumulatoriem, blokiem;
  • Elektropreces ar vadiem;
  • Spuldzītes.

Preces garantijas termiņa laikā Tu vari sazinieties ar produkta rokasgrāmatā norādīto servisa pārstāvi. Garantijas nosacījumi ir iekļauti preces lietošanas instrukcijās.

Ja Tev nepieciešama palīdzība ar preces instrukcijām vai vēlies saņemt detalizētu informāciju par garantijas pieprasījuma iesniegšanu, tad ierakstot produkta nosaukumu vai “IAN” numuru un atlasot preci šajā meklētājā, atradīsi iegādātā produkta rokasgrāmatu, kurā būs norādīts servisa partneris, kā arī kontaktinformācija rezerves daļu pasūtīšanai.