Jūsu produktu interešu noteikšanas mērķis


Lai sniegtu jums Lidl Plus abonementa priekšrocības un sniegtu jums un citiem klientiem labākos iespējamos individuālos piedāvājumus un veiktu mērķtiecīgas klientu aptaujas, mēs vēlamies jūs labāk iepazīt. Lai to izdarītu, pamatojoties uz visiem 1. Sadaļā uzskaitītajiem personas datiem, jo īpaši jūsu darījumu datiem no Lidl Plus, kā arī informāciju, ko saņemam no Lidl interneta veikala vai citām lietotnēm, tīmekļa vietnēm vai iepriekš aprakstītajiem digitālajiem pakalpojumiem, mēs vispirms nosakām, kuri produkti, īpašie piedāvājumi un pakalpojumi varētu būt interesanti un piemēroti jums. Mēs izmantojam matemātiski statistiskas metodes, lai noteiktu šo korelāciju. Šim nolūkam jūsu personas dati tiek salīdzināti ar citu klientu datiem. Pamatojoties uz šo salīdzinājumu, mēs varam secināt, kādi citi produkti un akcijas, par kurām ir interesējušies citi klienti ar līdzīgām interesēm, varētu interesēt arī jūs un citus klientus.


Izmantojot šo informāciju, mēs varam pievērst jūsu uzmanību, piemēram, atlaižu akcijām jūsu iecienītākajām precēm, Lidl Plus lietotnē un attiecīgā interneta veikala vai atsevišķa digitālā pakalpojuma tīmekļa vietnē, piemēram, piedāvāt jums īpašas izdevīgas cenas, atlaižu kuponus un citas priekšrocības, kā arī informēt jūs par pievilcīgiem piedāvājumiem īpaša akciju preču klāsta ietvaros.


Šim mērķim jūs saņemsiet (ja iespējams personalizēta) informācija par produktiem, akcijām, konkursiem, jauniem pakalpojumiem un paziņojumus par straumēšanas, filiāles, ziedu, foto un ceļojumu piedāvājumiem un aptaujām.


Mērot jūsu lietotnes lietojumu (skatīt iepriekš), mēs gūstam arī vispārēju ieskatu par Lidl Plus lietotnes optimizāciju un mūsu reklāmas kampaņu panākumiem. Turklāt mēs sniedzam saviem reklāmas partneriem statistiski apstrādātus, anonīmus datus (pamatojoties uz jūsu lietotnes lietojumu, kā arī jūsu iegādātajiem produktiem) par viņu reklāmas kampaņu panākumiem norēķinu vajadzībām un mārketinga kampaņu optimizācijai. Mūsu reklāmas partneri nevar izsekot šo informāciju līdz jums personīgi.


Turklāt personalizētie lietotāju profili, ar kuriem tiek piešķirta jūsu persona un/vai e-pasta adrese, tiks izmantoti, lai labāk pielāgotu iespējamo reklāmas pieeju, jo īpaši akciju bukletu veidā, jūsu personīgajām interesēm un uzlabotu tīmekļa piedāvājumus. Šajā lietošanas profilā ir iekļauta arī informācija par Lidl Plus lietošanu.

Šīs apstrādes darbības tiek veiktas, pamatojoties uz tiesību aktiem, kas ļauj mums apstrādāt personas datus, ciktāl tas ir nepieciešams pakalpojuma izmantošanai vai līguma izpildei (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts).


Ja esat devis atbilstošu piekrišanu, šajā profilā var tikt iekļauta arī informācija, ko esam nolasījuši no jūsu gala ierīces. Šādos gadījumos mēs apstrādājam jūsu personas datus, pamatojoties uz VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu. Tas attiecas uz datu apstrādi, kas aprakstīta iepriekš sadaļās “Tiešsaistes veikals”, “Lietotāju uzvedības analīze” un “Akciju buklets/ Uznirstošie paziņojumi/SMS”, kā arī datu pārsūtīšana mūsu reklāmas partneriem, lai atskaņotu (reklāmas) saturu trešo pušu pakalpojumos.

Papildus profila informatīvās vērtības palielināšanai mēs arī izmantojam šos atklājumus, lai optimizētu Lidl Plus lietotni un citus mūsu tiešsaistes pakalpojumus, ja vien uz to attiecas jūsu piekrišana. Juridiskais pamats tam ir arī VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts.