"Mans Lidl konts" lietošanas noteikumi

1. Pielietojuma apjoms un saistība ar citiem noteikumiem


Šie noteikumi nosaka pakalpojuma Mans Lidl konts lietošanas kārtību. Pakalpojumu Mans Lidl konts nodrošina Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm (turpmāk “Lidl Stiftung”, “mēs” vai “mūs”), citi Lidl Group uzņēmumi (kopā turpmāk “uzņēmumu grupa”) ir iesaistīti pakalpojuma sniegšanā. Jūs jebkurā laikā varat saglabāt vai izdrukāt spēkā esošos Lietošanas noteikumu vietnē. Līguma tekstu pēc līguma noslēgšanas nesaglabājam.


Ar paroli aizsargātais Mans Lidl konts ļauj jums apskatīt, piekļūt, pārvaldīt un rediģēt savus datus no dažādiem uzņēmumu grupas tiešsaistes pakalpojumiem, piemēram, Lidl tiešsaistes veikala, Lidl Plus lietotnes u. c. (turpmāk katrs no tiem - "mērķa pakalpojums"), centrālajā glabāšanas vietā (turpmāk - "Portāls"). Turklāt tas piedāvā vienkāršu vienreizējas reģistrācijas sistēmu, ko sauc par vienotā pierakstīšanās (turpmāk tekstā - "SSO") (kopā "Mans Lidl konts" vai "Pakalpojums").


Pēc vienreizējas reģistrēšanās mērķa pakalpojumā SSO ļauj izmantot citus mērķa pakalpojumus ar to pašu lietotājvārdu un paroli, ja vien attiecīgajā mērķa pakalpojumā ir īstenots SSO.


Pakalpojums tiek sniegts pamatojoties uz turpmāk minētajiem Mans Lidl konts lietošanas noteikumiem ("lietošanas noteikumi").


Šie lietošanas noteikumi neattiecas uz atsevišķām līgumattiecībām ar trešajām personām mērķa pakalpojumu ietvaros; piemēram, produktu vai pakalpojumu iegādi. Šeit spēkā ir tikai attiecīgā mērķa pakalpojuma konkrētie nosacījumi.

2. Reģistrācija, konts un līguma slēgšana


Lai lietotu Mans Lidl kontu, nepieciešama reģistrācija ar SSO sasaistītā mērķa pakalpojumā, un šajā nolūkā lietotājam jāizveido Mans Lidl konta parole. Parole kopā ar jūsu epasta adresi vai mobilā tālruņa numuru tiek izmantota, lai jūs varētu piekļūt savam Mans Lidl kontam.


Datiem, kurus lietotājs sniedz reģistrācijas procesa ietvaros, jābūt pareiziem. Trešo personu datus sniegt nav atļauts. Ja vēlāk notiek datu izmaiņas, lietotāja pienākums ir tās nekavējoties koriģēt savā Portālā.


Atkarībā no mērķa pakalpojuma reģistrācijas procesa laikā nepieciešams verificēt vai nu jūsu epasta adresi vai mobilā tālruņa numuru. Šajā nolūkā mēs jums nosūtīsim epastu vai SMS ar apstiprinājuma kodu. Neveicot epasta adreses vai mobilā tālruņa numura verifikāciju, reģistrācijas procesu turpināt nav iespējams.


Klikšķinot "Izveidot kontu" pogu pēc reģistrācijas procesa izpildes, jūs izsakāt saistošu piedāvājumu reģistrēties Mans Lidl konta lietošanai. Jūs varat atcelt reģistrācijas procesu vai mainīt sniegto informāciju, attiecīgajos laukos dzēšot, papildinot vai labojot izdarītos ierakstus, vai arī aizverot mērķa pakalpojumu, jebkurā brīdī pirms šīs pogas noklikšķināšanas. Savukārt pēc reģistrācijas procesa pabeigšanas jūs jebkurā brīdī varat mainīt sniegto informāciju savā personīgajā kontā.


Saņemot jūsu piedāvājumu slēgt vienošanos, mēs nosūtīsim piedāvājuma saņemšanas apstiprinājumu (“pasūtījuma apstiprinājums”) uz epasta adresi, kuru norādījāt reģistrējoties. Šīs pasūtījuma apstiprinājums ir arī apliecinājums tam, ka esam pieņēmuši piedāvājumu slēgt vienošanos par lietošanu (“vienošanās slēgšana”). Jūs varat sākt izmantot pakalpojumu tūlīt pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas.


Pēc reģistrācijas pabeigšanas jums automātiski tiek piešķirts klienta numurs.


Piekļuves dati paredzēti tikai un vienīgi attiecīgā pilnvarotā lietotāja izmantošanai, un tie ar atbilstošiem pasākumiem jāaizsargā no trešo personu nesankcionētas piekļuves. Ja lietotājs pamana nesankcionētu pakalpojuma izmantošanu, viņa pienākums ir nekavējoties paziņot par to Lidl Stiftung. Lietotājs ir atbildīgs par sekām, kas iestājas trešo personu piekļuves rezultātā, ja viņš ir bijis par to atbildīgs vai arī nav to novērsis.

Mans Lidl konts lietošana ierīcēs ar Android operētājsistēmu iespējama tikai ar nosacījumu, ka ierīcē tiek izmantots Google Chrome pārlūks.

3. Pakalpojuma priekšmets


Mans Lidl konts pakalpojuma priekšmets ir ar vienotu paroli aizsargāta SSO nodrošināšana dažādiem mērķa pakalpojumiem uzņēmumu grupas ietvaros. Būtībā tas nozīmē, ka pēc pirmreizējas reģistrēšanās un autentifikācijas izveidotais Mans lidl konts var tikt izmantots, lai pieslēgtos jebkuram Mans Lidl kontam integrētam mērķa pakalpojumam un tam nav nepieciešama atsevišķa reģistrācija un atkārtota detalizētas lietotāja informācijas sniegšana.


Ērtākas pieslēgšanās nodrošināšanai jums ir arī iespēja aktivizēt “Palikt pieslēgtam” funkciju. Pēc šīs funkcijas aktivizēšanas jūsu ierīces pārlūkā tiek izveidota pastāvīga sīkdatne (ar 6 mēnešu darbības termiņu), kas nodrošina to, ka Mans Lidl konts atpazīst jūs, kad veicat nākamo apmeklējumu. Šo sīkdatni jebkurā laikā iespējams dzēst jūsu pārlūka iestatījumos.


Ja jūs reģistrējaties pieslēgtā mērķa pakalpojumā, bet neesat bijis iepriekš reģistrējies pie citiem mērķa pakalpojumiem, tad šāda reģistrācija automātiski izveido Mans Lidl kontu. Ja tomēr esat jau iepriekš bijis reģistrēts kādā Mans Lidl konta integrētā mērķa pakalpojumā, jūs varat vienkārši ielogoties mērķa pakalpojumā ar saviem jau esošajiem pieslēgšanās datiem. Ja uzņēmumu grupa nākotnē piedāvās jaunus mērķa pakalpojumus, ir iespējams, ka arī tos jūs varēsiet izmantot ar sava Mans Lidl konta starpniecību. Atsevišķiem mērķa pakalpojumiem var tikt piemēroti papildu lietošanas noteikumi.


SSO nodrošina jums starp-portālu identitāti, kuru atpazīst un verificē pieslēgtie mērķa pakalpojumi, un kuru jūs varat pārvaldīt Portālā. Portāls ļauj jums apskatīt, piekļūt, pārvaldīt un labot savu no dažādiem mērķa pakalpojumiem iegūto informāciju vienā centrālajā vietā. Portāls uzglabā jūsu kā klienta pamatdatus un informāciju, kā arī tos klienta pamatdatus un informāciju, kuru esat snieguši, lietojot citus mērķa pakalpojumus. Šādā veidā visi jūsu klienta pamatdati, pieslēgšanās dati, informācija par jūsu apstākļiem un interesēm no “Par mani” sadaļas, jūsu brīvprātīgi sniegtā informācija par labumiem, kas piešķirti “Lidl Liddle Club” programmas ietvaros, kā arī informācija par izmantotajām maksājumu metodēm un pirkumu un pasūtījumu vēsture ir apskatāmi vienā centrālajā vietā Portālā. Nepieciešamības gadījumā, jūsu dati tiks nodoti attiecīgajam mērķa pakalpojumam, ja tiek izmantoti īpaši piedāvājumi nolūkā iespējot attiecīga darījuma izpildi (skatīt turpmāk 7. punktu).


“Mans Lidl konts” lietošana ir bez maksas. Taču konkrēta mērķa pakalpojuma izmantošana var būt saistīta ar izmaksām, kuras tiek nepārprotami norādītas attiecīgajā piedāvājumā saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Tas pats attiecas uz iespējami nepieciešamiem trešo personu pakalpojumiem, piemēram, interneta pieslēgumu.


Lietojot Lidl Pay funkciju Lidl Plus lietotnē, lietotājam ir iespējams aktivizēt tā saukto “divpakāpju autorizāciju” visiem saviem mērķa pakalpojumiem. Pēc šīs divpakāpju autorizācijas aktivizēšanas, ik reizi, kad lietotājs pieslēdzas savam Mans Lidl kontam, viņam tiek lūgts ievadīt verifikācijas kodu, kas tiek nosūtīts uz viņa pie mums reģistrēto mobilā tālruņa numuru vai epasta adresi.


Ja lietotājs vairs nevēlas izmantot divpakāpju autorizāciju, lietotājs var jebkurā laikā deaktivizēt to Lidl Plus aplikācijā, kā arī atzīmējot ierīci kā uzticamu. Tomēr šādā gadījumā lietotājam vairs nebūs iespējams turpmāk izmantot Lidl Pay mobilās apmaksas pakalpojumu.

4. Atteikums

4.1. Atteikuma tiesības


Jums ir tiesības atteikties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš ir 14 dienas no līguma noslēgšanas dienas.

Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums ir jānosūta mums

Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Vācija

Telefons: 8000 5888

E-pasts: datuaizsardziba@lidlplus.lv


skaidru paziņojumu (piemēram, pa pastu, faksu vai e-pastu nosūtītu vēstuli) par jūsu lēmumu atteikties no šī līguma. Šim nolūkam varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tā nav obligāta. Lai ievērotu atteikuma termiņu, ir nepieciešams nosūtīt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.


4.2. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas


Ja jūs atsakaties no šī līguma, mums ir jāatlīdzina jums visi maksājumi, ko esam saņēmuši no jums, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no tā, ka esat izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko piedāvāto standarta piegādi), nekavējoties un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņēmām paziņojumu par atteikšanos no šī līguma. Šim atkārtotam maksājumam mēs izmantosim tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējā darījuma veikšanai, ja vien ar jums nebūs skaidri vienojušies citādi; nekādā gadījumā no jums netiks iekasēta maksa par šo atmaksu.


Ja esat pieprasījis, lai pakalpojumi tiktu sākti atteikuma periodā, jums ir jāsamaksā mums saprātīga summa, kas atbilst jau sniegto pakalpojumu daļai līdz brīdim, kad paziņojāt mums par atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz šo līgumu, salīdzinot ar līgumā paredzēto pakalpojumu kopējo apjomu.


4.3. Atteikuma forma

PDF faila apskatīšanai ir nepieciešams Adobe Acrobat Reader.

5. Garantijas, atbildība


Attiecībā uz atsevišķajiem mērķa pakalpojumiem, to nodrošinātājs arī uzņemas visu atbildību par šo pakalpojumu nodrošināšanu. Lidl Stiftung neuzņemas atbildību par no tā izrietošajiem iespējamiem prasījumiem. Tas pats attiecas uz citiem neatkarīgu trešo personu ieguldījumiem, piemēram, interneta pakalpojuma sniedzējiem.


Lidl Stiftung ir atbildīgs tikai par tādiem lietotāju atlīdzības prasījumiem, kas izriet no dzīvības zaudēšanas, ķermeņa ievainojumiem vai veselības bojājumiem, vai no būtisku vienošanās saistību (pamatsaistību) pārkāpuma, kā arī no citiem zaudējumiem, kas radušies tīšas vai smagas nolaidības rezultātā Lidl Stiftung, tā pilnvaroto pārstāvju vai aģentu izdarīta pienākumu pārkāpuma dēļ. Būtiskas vienošanās saistības ir saistības, kuru izpilde ir nepieciešama vienošanās mērķa sasniegšanai. Būtisku vienošanās saistību neizpildes gadījumā Lidl Stiftung ir atbildīgs tikai par paredzamajiem zaudējumiem, kas raksturīgi vienošanās, ja tos izraisījusi parasta nolaidība, izņemot gadījumus, kad lietotāja zaudējumu atlīdzības prasījums pamatots ar dzīvības zaudēšanu, ķermeņa ievainojumiem vai veselības bojājumiem. Nekādas Lidl Stiftung saistības par garantijām, kas skaidri norādītas kā tādas, un prasībām, kas balstītas uz Vācijas Federatīvās Republikas likumu par atbildību par produktu, paliek nemainīgas.

6. Vienošanās izbeigšana, konta dzēšana


Lidl Stiftung, kā arī lietotājs jebkurā laikā, bez iepriekšēja paziņojuma var izbeigt Mans Lidl konts lietošanas attiecības. Lietotājam ir tiesības jebkurā laikā ierosināt konta dzēšanu, jo tas paredzēts Mans Lidl konta pārvaldības ietvaros.

Lidl Stiftung ierosināta izbeigšana apsverama gadījumos, kad lietotājs ir pārkāpis lietošanas noteikumus. Lietotāja dati var tikt bloķēti līdz konkrēto apstākļu noskaidrošanai.

It īpaši mēs paturam tiesības koriģēt vai dzēst jūsu Mans lidl kontu vai atsevišķus tā ierakstus nepatiesas informācijas gadījumā.

7. Datu aizsardzība


Jūsu personas datu apstrādes procesā tiek ievērotas jūsu likumā noteiktās tiesības uz datu aizsardzību. Lai sniegtu pakalpojumu, nepieciešams jūsu sniegtos datus nosūtīt attiecīgā mērķa pakalpojuma, kuru vēlaties izmantot, sniedzējam, lai atļautu lietotāja autentifikāciju un pakalpojuma sniegšanu tā, kā tas norādīts mērķa pakalpojumā (piemēram, pasūtīto produktu nosūtīšana un apmaksa).


Papildus informācija par šeit minēto pieejama mūsu “Mans Lidl konts” privātuma politikas informācijas sadaļā.

8. Nobeiguma noteikumi


Vienošanās valoda ir latviešu valoda.


Eiropas Komisija saitē nodrošina Tiešsaistes strīdu risināšanas portālu. Taču mums nav pienākuma un mēs nevēlamies piedalīties strīdu risināšanas tiesvedībās patērētāju šķīrējtiesā.


Vācijas Federatīvās Republikas tiesību akti attiecas uz patērētājiem tiktāl, ciktāl tas viņiem neliedz aizsardzību saskaņā ar patērētāja mītnes valsts nacionālajiem tiesību aktiem atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr. 593/2008 par tiesību aktiem, kas piemērojami līgumsaistībām (Roma I) 6.panta 2.punktā paredzētajam.